iPad stuk of kwijt?
Als je iPad stuk is gegaan en je hebt bij aanschaf een verzekering afgesloten, dan kun je de schade melden via de website www.123schademelden.nl. Van hen ontvang je dan de instructies voor de stappen die je dan moet nemen. In de flyer "Schade melden" kun je die stappen zien staan.
Heb je geen verzekering en wil je die alsnog afsluiten, kijk dan op https://afsluiten.smart2scool.nl
Mocht je door de reparatie (of diefstal) je iPad tijdelijk kwijt zijn dan kan je bij ons zo lang een iPad van school lenen. Hier zijn wel enkele regels aan verbonden.
- Wees voorzichtig met je iPad. Bij schade, verlies of diefstal worden er kosten in rekening gebracht.
- Standaard mag je de iPad maximaal twee weken lenen. Duurt reparatie of vervanging langer? Meld dit dan 3 werkdagen voor het verstrijken van de leenperiode bij dhr. Algra.
- Voordat er een leen-iPad aangevraagd wordt moet de eigen iPad eerst bij Amac, een andere reparateur naar keuze, of worden aangeboden ter reparatie, of een nieuwe iPad besteld worden. Je kan een iPad lenen als je het reparatie-briefje, aankoopnota of verzendbewijs kan laten zien.
- Alle apps die je voor school nodig hebt, staan op de leen-iPad. Het is niet de bedoeling apps als Snapchat, TikTok, games of Netflix te installeren op de leen-iPad.
- iPads die via 123schademelden worden gerepareerd, worden op school bezorgd, dan kan gelijk de leen-iPad ingewisseld worden voor het gerepareerde apparaat.
- Er bestaat de mogelijkheid dat alle iPads zijn uitgeleend.
Het aanvragen van een iPad kan door het invullen van het aanvraagformulier (tijdelijke) leen-iPad